Akreditasyon yenileme süreci akredite edilen uyku bozuklukları merkezlerinin standartlarının korunması amacıyla her beş yılda bir yapılması gerekmektedir.
Reakreditasyon İşlem Süreci:
- 1. Akreditasyon yenileme talebinde olan Uyku Bozuklukları Merkez sorumlusu, aşağıda bulunan Reakreditasyon Başvuru Formunu eksiksiz doldurması ve çıktısını alarak imzalaması, imzalanmış çıktıyı tarayarak TUTD iletisim@tutd.org.tr e-posta adresine öncelikle göndermesi gerekmektedir..
- 2. TUTD Sekreterliğine gelen başvuru formu, Akreditasyon Komitesi Başkanı tarafından eksiklikleri kontrol edilir.
- 3. Başvuru formunda saptanan eksiklikler TUTD sekreterliği tarafından eposta ve telefonla akreditasyon işleminin yapılacağı merkeze bilgilendirilir, düzeltmelerin yapılması sağlanır.
- 4. Eksiklik ve düzeltmelerin yapılmasından sonra akredite edilecek uyku bozuklukları merkezi web sayfasından tekrar başvuru formunu doldurarak, çıktısını alır ve merkez sorumlusu tarafından imzalanır.
- 5. Denetleme ücreti TUTD İktisadi İşletme hesabına yatırılır.
Akreditasyon Başvuru Ücreti: 7500 TL
Hesap Numarası
Banka: Türkiye İş Bankası SSK Dışkapı Şubesi
Türk Uyku Tıbbı Derneği İktisadi İşletmesi
TR19 0006 4000 0014 2061 3303 21
- 6. Ödeme yaptığınıza dair banka dekontu ve taranmış başvuru formu pdf olarak ve TUTD iletisim@tutd.org.tr e-posta adresine gönderilir.
- 7. Yenilenmiş başvuru formu, dernek sekreterliği tarafından tekrar Akreditasyon Komitesi Başkanına yönlendirilir.
- 8. Akreditasyon Komitesi Başkanı tarafından TUTD üyesi bir denetleme heyeti üyesi ve denetleme tarihi belirlenir.
- 9. Dernek sekreterliği tarafından denetleme üyelerine başvuru formu ve denetleme formu eposta adreslerine gönderilir.
- 10. Denetleme sonrası denetleme heyeti tarafından yazılan 2 denetleme raporu hazırlanarak, heyet üyeleri tarafından imzalanır. Raporun bir nüshası merkezde kalmak üzere, imzalanmış bir nüsha heyet Üyeleri tarafından taranmış hali dernek sekreterliği iletisim@tutd.org.tr e-posta adresine gönderilir.
- 11. Denetlemeden geçen merkez TUTD akredite merkezler listesinde, reakreditasyon tarihi eklenir.
- 12. Reakreditasyon Sertifikası, Dernek sekreterliği tarafından merkeze posta yoluyla gönderilir.